Питання-відповіді
Відновлення водопостачання можливе лише за умови розпломбування представником КП "Обухівводоканал"
Однак, якість води може погіршуватися вже безпосередньо у внутрішньобудинковій мережі перед тим, як потрапить у кран споживача.
1. Незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі.
Обухівводоканал регулярно виконує промивку своїх мереж. Але, нажаль, внутрішньбудинкові мережі в більшості випадків не обслуговуються належним станом. Через незадовільну якість мереж вода може набувати нестандартного кольору або запаху. Тож якщо якість води погіршилася локально в межах одного будинку чи однієї квартири, то це не провина водоканалу і споживачам необхідно звертатися до керуючої компанії.
Нагадуємо, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж не входить в тариф на водопостачання – вартість цих робіт включено у квартплату, яку споживачі сплачують житлово-комунальним організаціям.
2. Ремонтні роботи на внутрішньобудинковій мережі.
Якість води може різко погіршитись після проведення ремонтних робіт на внутрішньобудинковій мережі. В такому випадку потрібно просто спустити воду протягом кількох хвилин.
3. Застій води у мережі.
Така проблема трапляється, коли розбір води у домі дуже низький. Якщо водою довгий час ніхто не користується, вона застоюється у трубах, в ній можуть розвиватися шкідливі мікроорганізми, з`являється неприємний запах і колір. В такому випадку також варто спустити воду перед тим, як нею користуватися.